ZIKIR HARIAN

Hari Ahad:

Ya Hayyu Ya Qayyum

Hari Isnin:

La haula wala quwwata illa billa hil 'aliyyil 'a ziim

Hari Selasa:

Allahumma salli 'ala 'abdika warasulika wanabiyyikal amiina wa'ala alihi wasahbihi wasallim

Hari Rabu:

Astagh firullahal 'a ziim

Hari Khamis:

Subhanallahii 'a ziim , Subhanallahi wabihamdih

Hari Jumaat:

Ya Allah

Hari Sabtu:

La ilaha illallah

Thursday, November 4, 2010

my ATUK ! ;)

us n tok wan ba.
♥ u.. :)

salam semua..
pic kat atass tu. aku cam ITAM. p ,mang itam pon. aha.. :)
yg kai bju PiNK uh, my sister. FATiMAH AZ- ZAHRA' :)
aku nk cte sal TOK WAN BA aku.
dy skang sakit.. :(
sakit pe tah..
dy lelah je kort.
aritu dy ada gatal2 au kat badan dia,,, pastoo kaki dy, kat lutut...
cam ada nanah. mang ada nanah pon laa...
aritu, doktor da korek nanah uh. depan mata aku OK! 
huh! takowt ku nengok nyew. doktor tuu korek ngn JARI weh..
GUNA JARi PON BOLEH ! :p
GAUT kort. kort laa kan.
da dekat 2 minggu lebeh kort dy lam hospital uh..
TOK WAN MA aku yg jaga...
skg kdaan tekba agak m'yedihkan kterunk... :(
makan pon xnk. minum pon xnk.
bg mam ubat.. dy sembur lik..
dy pon lam kdaan seda x seda je. :(
mang sdeh sangat2...
bdn dy pon da KURUS skg. tulang2 dia terSERLAH! 
KAWAN2,. aku mohon korang baca doa nih utk tekba aku,, 
NiK TAiB @ ABDULLAH BiN ABU BAKAR. 




Artinya: Lenyapkanlah kepayahan daripadanya, duhai Tuhan manusia! Di tanganMulah penyembuhan itu, tiada yang dapat melenyapkan penyakit itu melainkan Engkaulah saja!
AMiN. 


THANKS KORANG. :)
                                                                         


                                                                                                                               

No comments:

Post a Comment

org yg bek hati, ;)