ZIKIR HARIAN

Hari Ahad:

Ya Hayyu Ya Qayyum

Hari Isnin:

La haula wala quwwata illa billa hil 'aliyyil 'a ziim

Hari Selasa:

Allahumma salli 'ala 'abdika warasulika wanabiyyikal amiina wa'ala alihi wasahbihi wasallim

Hari Rabu:

Astagh firullahal 'a ziim

Hari Khamis:

Subhanallahii 'a ziim , Subhanallahi wabihamdih

Hari Jumaat:

Ya Allah

Hari Sabtu:

La ilaha illallah

Monday, February 28, 2011

aKu seButiR paSiR.

assalamualaikum.
korunk tgk title pon mestii tak nakk baca.. kan kan.
emm, dalam duaa tigaa arii ni aku asek moody jee.
ase nak maraa orang.
tiapp kali aku drive kete, mestii ad je aku nak maraa.
tensen ngan apee? (=.=')
ummi pon adee tegoo gak..
katanyeww " bakpo laa marohh sopmo nihh? "
hm, seyess. aku pon tataw napee.
perubahan hormon kaa? ;p
tade lahh. ade skit masalahh.



bila hujan, tade sape pon tawu kita menanges. kan. *agaknyew laa.


dai semalam aku ase nak nangess.
dah pon nangess kort.
aku ase besalah sangat wat orangg sdeh.
wat orangg hilangg sabarr ngan aku.
aku memangg ta layak kort d sayangi.  (!_!)


tanah tempat berpijak…
air untuk diminum…
udara untuk bernafas…
begituLah kehidupan…
saLing berkompromi….
untuk membuat Lebih indah…


aku nak diri aku yang bersemangat macam aku kechik dulu !
aku nak diri aku yang tawuu senyum + gelak macam aku baby dulu !
tak mungkin semua tuu akan berlaku lagii sekali kann.
yang penting, hargai hidup aku sekarang.
apa yang aku buat,
itulah masa depann yang aku cipta !
ASMA' , kamo kena kuatt sayangg !
haruss kuatt !




AMIN. :)

No comments:

Post a Comment

org yg bek hati, ;)